روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

سلااام ! بعد یه عاالمه وقت :)

اول اینکه بادابادا مباااارگ بااادا ...

تولد ولی نعمت جانمون خیییلی مبارک همگیـــــــــــــــی

دوم اینکه باید بگم متاسفانه انقد اوضاع حریم خصوصی تو مملکتمون به هم ریخته که وقتی امروز جلوی دستگاه عابر وایساده بودم تا رمز دوم کارتمو فعال کنم پس از ثانیه ای تاخیر سه تا دست به طور همزمان از پشت سرم میومدن و می گفتن اونو بزن اونو بزن !! اصلنم مردم وقتی وایسادن تو صف عابر بانک نگا نمی کنن نفر جلوییشون داره چی کار می کنه! اصلنم کلشون تا خِرتناق تو صفحه مانیتور دستگاه نیس ! اصلنم این مردم فضول نیستن!! پوکرفیس :|

سوم اینکه خیییلیییی خوشالم . چراا ؟ 

چون بعد عمری بلخره یه تصادف کردم که خودم توش مقصر نبودم :| طرف از پشت زد بم. حیف که هیچی نشده بود وگرنه یه کولی بازی ای درمیاوردم  در حد قفل فرمون کشیدن و اینا :)))

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دونه برف جون
به شماهم مبارک باشه اینروزهای عزیز :)
مردم ایرانن ذیگه بعضی کارها توشون انگار ریشه داره کاریشم نمیشه کرد اما به قول گوگولی بهتره بذاریم به حساب مهربونیشون
چه بامزه تاحالا ندیده بودم کسی از تصادفم خوشحال بشه !

سلام زینب عزییییز
عاره باید خوش بین بود
عقده ای شدم بس که مقصر بودم :((
البته همه اینا شوخیه خداروشکر زیاد تصادف نکردم تا حالا :)

گوگولی دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 07:57

اولا مردم فوضول نیستن مهربونن، دوما قوووربون خوشالیات برم من کولی من، سوما مطمنم خیلی با احترام باهاش حرف میزدی آخرشم عذاب وجدان میگرفتی چرا آخر ازش معذرت خواهی نکردی یه وقت نری جهنم...
هیچی نگو خودم ساکت شدم

بله حق با شماس. از نقطه نظر مهربونیم میشه بش نگا کرد :|
از دست تو گوگولییی :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.