روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

...

این درسته که میگن کار آدم باید در شان و اندازه اش باشه. اما واقعیت اینه که کسی که این حرفو کرد تو گوش ما باید قبل همه چی اینم می گف که بیکاری تو شان هیچ موجود زنده ای نیس :((

وقتی داشتی خیلی خوشحال و خرسند از کارت استعفا میدادی باید به زجر الانشم فکر می کردی. حتی باید به تیکه انداختن و طعنه زدن آدمای دور و برتم فک می کردی. 

خدایا چجوری التماست کنم این روزای وحشتناکو تمومش کنییییییی :((

.

تا میتونی با هیشکی حرف نزن

تا میتونی با هیشکی حرف نزن 

تا می تونی با هیشکی حرف نزن 

تا می تونی ....

عجباااا :/

این روزا آدمای زیادی دوس دارن منو تو خماری اتفاقای خوب بذارن. فجیع ترینش اینه که طرف بهم میگه خانوم شما رزومت خیلی قویه، حیف میشی اگه بخای بیای تو هوآوی کار کنی!!! ینی خیلی دوس داشتم بگم عاقا به تو چ ربطی داره که من حیف میشم. اصن من از بچگی عاشق این بودم که وقتی بزرگ شدم حیف شم. اصن من میخام حیف شم تو فضول منی؟؟  خفه شو کاری که بت میگمو بکن. اه اه اههههه