روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

حرام خواری به سبک اسلامی

ینی حتم دارم اگه دوتا تانکرم پشت این چشمای من جاسازی کرده بودن الان آبش تموم شده بود. اما شاید باورتون نشه بازم اشک دارن این لامصبا. بازم دارن :|

قشنگ می تونم با این جف چشام کمبود آب تهرانو جبران کنم براتون :|

از اول ترم یک یادمه تموم روزای ثبت نام اشکای من به پهنای صورت همین جوری میومدن پایین . تا چن روزم ادامه داشتن ولی خب کم کم فراموش می کردم داغی که این یونی لعنتی با پولای مفتی که از من می گرفت رو سینم میذاشتو. پول دادن برای آموزش دیدن در حال کلی چیز بدی نیس. ولی پول دادن واس یه پیرمرد احمق مفت خور که بعد دو سال هنوز نمی دونه من دانشجوشم، عذابه عذااااب . 

+ استاد جان خیلی به خودت فشار نیار من فقط انتظار داشتم تو بعد دو سال قیافه منو بشناسی . فقط همین. کسی از تو انتظار کمک علمی نداش دلبندم. البته شاید همینم توقع زیادی باشه. شما زین پس فقط سعی کن  راه خونتو گم نکنی . خب ؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 09:44 http://rozegaremarzi.blogsky.com

واقعا خیلی اذیت کننده است. کسی هم آدمو درک نمیکنه که.
حالا آخرش چه کردی با این استاااااد !

هیچی فقط دارم تحملش می کنم که ان شاءالله این چند ماهم تموم شه

زینب (مسافرکربلا) شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 01:05

حرص نخور دونه برف جون !آب میشیا!

نه دیگه داره زمستون میاد تازه میخام جون بگیرم یکم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.