روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

یه راهی پیش روم بذار

هیچ انگیزه ای واس درس خوندن ندارم . چون می دونم کمتر 24 ساعت دیگه همش از ذهنم پریده. خسته شدم ازین همه دوباره کاری یا چندباره کاریایی که تو درس خوندن دارم. همه چی رو باید مدام تکرار کنم تا تو ذهنم بمونه. هیچ وقت نتونستم از این همه مطالعه استفاده کنم. چون همیشه وقتی میخام ازش حرف بزنم، جواب سوال کسی رو بدم یا یه جایی به کارش بگیرم می فهمم که چیزی ازش یادم نیس و با اون تتمه اطلاعات ناقص نمیشه کاری از پیش برد. حس می کنم این همه بی حافظه گی کاملا غیرطبیعیه و باید مداوا بشه. اما تموم داروهایی که تو این زمینه تجویز میشه عوارض وحشتناکی داره که شرایطمو از اینی که هس بدتر می کنه. 

کلافه ام 

خیلی کلافه 


نظرات 1 + ارسال نظر
زینب (مسافرکربلا) پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 00:13 http://www.zendegiiziresayekhoda.mihanblog.com

به خودت تلقین کنی بدتر میشه مهندس جان شما زحمت خودتو میکشی بقیشو بسپر به خدا و نگرانم نباش

من واقن ازین همه تلاش بی فایده کلافه ام. به هر حال امیدوارم خدا دستمو بگیره
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.