روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

امروز صبح :|

خدایا قربونت برم که صدقه هفتاد بلا رو دفع می کنه؛

خدایا قربونت برم که با سه بار خوندن آیة الکرسی خودت نگهبان و مراقب ویژه ما میشی؛

خدایا قربونت برم که توکل بت دست و پا رو به من بی دست و پا برگردوند؛

وگرنه اینو همه می دونن که نه فندق می تونه خیابونای مث کوه تهرانو تو اوج ترافیک بالا بره نه من می تونم فندقو تو خیابونای مث کوه تهران تو اوج ترافیک بالا ببرم :|

حالا چارتا بوق و داد و خاااانوووووم چی کار می کنیییی که دیگه این حرفارو نداره! همش خاطره میشه :)))


+حالا پارک کردن تو شیب چل و پنج درجه در حالی که پشت و جلوت مزین به ماشین های لوکس تهرانه افتضاحی است بس دردناک که جا داره از گفتنش شدیدا صرف نطر کنم :|

نظرات 2 + ارسال نظر
marzi جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 09:53

من که 2 -3 ساله گواهینامه دارم. از ترس نمیتونم پشت ماشین بشینم. عجیب فوبیای رانندگی دارم.

خوش به حالت که جرئت این کار رو داری.

اولاش خیلی سخته. منم تا یه هفته همش کابوس داشتم. هنوزم خوب ترسم نریخته ولی خب نمیخام کم بیارم.
وقتایی که همسری پیشته و جاده خلوته بشین چنبار بذا یکم دستت راه بیوفته به امید خدا :)

زینب (مسافرکربلا) سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 00:01 http://www.zendegiiziresayekhoda.mihanblog.com

میتونم درتو آینده خودمو ببینم

سعی کن از من خیلی بهتر بشی
به مربیت بگو حتمن تو خیابونای شیب دارم بت اموزش بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.