روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

باده تویی :)

یواش یواش دارم به درجه شوماخری نائل میام. امروز آقا خان داداش جان، ارواحنا فداه :)) ، همچین مهر تایید کت و کلفتی به صلاحیت ما تو رانندگی زد :). خدایی امروز نه تو جدول زدم نه شاخ به شاخ شدم با کسی نه پهلوی کسیو شکافتم :|. تازه غول مرحله آخرم ک رد شدن از کوچه پس کوچه های پر پیچ و خم تنگ و پر از ماشین بودم ، کشتم :دی 

+ یادش بخیر یه زمانی انقد اسگل بودم تو رانندگی که به ازای هر ماشینی که ازش رد میشدم تو دلم ی نفس عمیق می کشیدم می گفدم: عاخییییش اینم به خیر گذشت :/ :))

امروز با آقا خان داداش جااان تبانی کردیم برای کم کردن روی اهل خونه ام ک شده بریم بالا پشت بوم انتن مرکزی رو نصب کنیم. من نقشه خونی می کردم داداش نصب میکرد. خیییلی خوش گذشت. طبق معمول کلی سوتی دادم، کلی خندیدیم، داداش رف بالای خرپشته !! من دلم ریخت پایین. علاقه من به داداش چیزی ماورای دوس داشتنه. چیزی ماورای عشقه، چیزی ماورای تموم حساییه ک آدما دارن:)

آنتن مرکزی نصب شد و روی اهل بیت کم :دی 

خلاصه نصاب خاستین در خدمتیم :))


نظرات 2 + ارسال نظر
پایه خنده شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:27

الان یعنی ماهواره دارین؟
خب این شبکه اصفهان رو اگه میتونین بگیرین
برنامه کی میاد ستاره چینی رو حتما دور هم ببینید

نه الان یه انتن داریم که همزمان می تونه به شیش تا خونه وصل شه ...
نمی تونم ببینم که :(

سلام :)
از وب مرضی جون اومدم پیش شما .مطالبتونو خوندم و دوسشون داشتم .به نظرم میتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم اگه دوست داشتی بهم سربزن تا لینکت کنم و دوستیمون ادامه داشته باشه .درضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پرازبرکت برای شما

سلام
سال نو مبارک
ان شاءالله سال جدید پر از خیر و شادی باشه براتون
دوستی باهاتونو به فال نیک می گیرم :)
امیدوارم بتونیم چیزای خوبی از هم یاد بگیریم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.