روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

سقوط آزاد!!

" بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم "

جدی نگیرید:))))

نه که قراره  این امتحانمو بیوفتم واس همین زدم ب سیم آخر دارم چرت و پرت میگم 

این استاد شبکه ی ترم با ما چک و چونه کرد!! تهشم فهمیدیم تمام مصیبتای شبکه لاینحل می مونه :|

ههشم میگه من دارم واستون داستان تعریف می کنم. والا حاضرم شیش بار مخابرات پیشرفته امتحان بدم ی بار داستانای کج و کوله اینو گوش ندم :|

الان خیلی ضایس اگه من از "داستانهای مصیبت های لاینحل شبکه" بیفتم ؟؟؟!


یادش بخیر. دکتر ملک می گف من شما رو نمیندازم شوتتون می کنم :))

گویا الان بهتره من به فکر سقوط آزاد باشم :|


نظرات 2 + ارسال نظر
پایه خنده سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 20:31

یاد ملک گرامی باد
دوس دارم ببینمش بگم تویی ک گفتی شما دانشکده هواپیمایی قبول نمی شین و نمیتونین بشین و...
من الان قبول ک شدم هوچی
تازه اونجا کارم میخوان بهم بدن

ایشالا مدرک لیسانس و فرم استخدامتو می بریم می کنیم تو چشش تا دیگه نابغه منو دست کم نگیره :))

هاتف دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 01:54 http://hatef92.ir

جالبه :))

نخندید سرتون میادا :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.