روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

اصن بدجور تو شوکم :)))

ینی سطح شعور پسرا به حدی بالا رفته که اگه یه نفر دیگه ازم خواستگاری کنه بلافاصله بش میگم ببین من قراره بت جواب رد بدم اما تو سعی کن سی ثانیه مقاومت کنی :|

طرف به قول خودش دو ساله منتظر موقعیته بیاد با من حرف بزنه اون وقت تا من گفدم موقعیت ازدواج ندارم باهام خدافظی کرد :| . خب اگه از من خوشت نمیاد مگه تبر سر گلوت گذاشتن که بیای خاستگاری کنی !!!

من که ازین کارا بلد نیستم ولی کلن خوب نیس دختر بار اول بله رو بگه یذره روحیه نازکشی داشته باشین بی خاصیتا ! باز هم :|

نظرات 4 + ارسال نظر
گوگولی دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 00:38

قربون ناز کردنت برم من، گوگولی اوضاع اینقد خرابه که شوهرا هم ناز زنشونو نمیکشن اونوقت تو از یه خواستگار معمولی چه انتظاری داری واقعا؟!!!!
اومد سمتت حدس زدی منظورش چیه بگو بعععععععععله

خدا نکنه عزیزم
چشششششمممممم :))

marzi یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 09:42 http://rozegaremarzi.blogsky.com

خخخخ. خدا نکشت دونه برف.
حتی مسائل غمگین رو خوشگل تعریف میکنی من لبخند میاد رو لبام.
ان شاالله یه خوبش به پستت بخوره 100 سال سر حرفش بمونه.

خداروشکر عزیزم هدف خندوندن شما بود وگرنه چیز قابل ذکری نبود که :))
ایشالا ایشالا

زینب (مسافرکربلا) شنبه 3 مهر 1395 ساعت 06:12

بعضیام اینجوری ان دیگه !واقعا عجیبه ولی !

عجیب تر اینه که همشونم به پست من میخورن :))

فینگیل جمعه 2 مهر 1395 ساعت 13:34

روحیه نازکشی :))
ندارن عاقا ندارن، بله رو بده راحتمون کن دیگ :|

تو یکیو پیدا کن سی ثانیه سر حرفش وایسه من قول میدم چشم بسته زنش شم :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.