روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

95/4/19

صبح خوبی بود. بره اولین بار بدون زحمت ساعت شیش از خاب بلند شدم. تصمیم گرفتم ازین به بعد صبحارو با یه لیوان قهوه با شیر شروع کنم که هم ازین ننگ همیشه خابالودگی خلاص شم هم از کابوس شیر نخوردن و پوکی استخون گرفتن و چلوسیدن و اینا :)

ازونجایی که همیشه یه انقولتی باید تو کار باشه فرشته جان دلدرش گرفت و ما هم طبق عادت هرماه همه دورش جمع شدیم مراسم سوگواری و عزاداری رو به مناسبت این اتفاق نه چندان فرخنده ساعت هفت صبح به پا کردیم :|

بیمه ماشین تموم شده و من امروز مجبور بودم که پیاده گز کنم. وقتی تو راه بودم اصلن باورم نمی شد الان هشت صبح اولین روز کاری هفته تو تهران باشه. دریغ از ثانیه ای ترافیک! انقد حال داد :))

کل امروزمو به عاقا لیلا اختصاص دادم. اما با این حال حس خوبی دارم. کلن هر وقت با کمک علم دانشگاهیم به داد کسی میرسم خیلی خجسته طور ذوق می کنم :)

اتفاقای بده امشبو نمیشه ندید گرفت. اتفاق ذره ذره آب شدن مامان. اتفاق خروار خروار قرص خوردن و اتفاق کشیدن هر روزه و هر روزه این دردهای لعنتی 

اتفاقی که حالمو گرفت . اتفاقی که منو تو معمای بزرگی فرو برد. عادم چجوری می تونه از کسی که نه دیده و نه می شناستش متنفر باشه ؟ 


نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دونه برف جون
اول طاعاتت قبول و عیدت هم مبارک.
دوم باریکلا که سحر خیزی ...صبح زود خیلی لحظه های قشنگی داره ...ناب و زیباست و کلی به آدم انرژی میده اگه آدم بیدار باشه .حالا شیرقهوه میخوری واقعا تاثیرم داره ؟
عزیزم ...طفلکی مامانت ...انشالله که بهتر بشه

سلام زینب جون
از شما هم قبول باشه. عید شمام مبارک
عاره سحرخیزی انرژی فوق العاده ای به من میده. عاره واقن تاثیر داره بت پیشنهاد می کنم حتمن امتحانش کن
مرسی عزیزم. براش دعا کن لطفا

marzi یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 20:32 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
وای من چقد دلم میخواد شبح زود پاشم. ولی نمیتونم.
حقیقتش تلاشی هم براش نکردم. آخه نمیدونم به چه خاطر زود بیدار بشم!
خدا حال فرشته تونو خوب کنه. دل درد خیلی بده. خیلی.
خدا به همه ی پدر و مادرها سلامتی بده. به مادر تو هم بزودی زود بده.
از کی متنفری؟

سلام مرضیه بانو
باید براش دلیل بسازی. یه دلیل مثل یه پیاده روی صبح گاهی تو هوای توپ یاسوج
ممنون عزیزم ان شاءالله
مورد آخرو بیخیال :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.