روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

حلال هایی حرام تر از سگ

امروز روز دختره. روز ماست. همیشه تو این روز یه حس معصومیت بهم دست میداد. یاد مریم (سلام اللّه) می افتادم ناخودآگاه. چون شاید یجورایی مقدس ترین مادر عالم باشه. همیشه تو این روز خوشحال بودم زیاااد. اما امروز نیستم. دوست داشتم بیام کلی چیزای قشنگ راجه به دخترا بنویسم اما نمی تونم. چون ناراحتم :(

دیشب تو یه وبلاگی که ظاهرا برای یه خانم وکیله خوندم با یه دختری مشاوره کرده بود که به برادرش سرویس جنسی میداده. مادرش ازین موضوع مطلع بوده و تنها تنها واکنشش این بوده که به دخترش یاد داده که چطور حامله نشه! این تو شرایطیه که بابای اون خونواده دختره دیگشونو از مامانه خواسته بوده!!! 

بعد خوندنش از خدا خواستم کاش زشت ترین موجود دنیا می شدم. شاید اون موقع هیچ انسانی بهم نگاه نمی کرد اما حداقل مطمئن بودم دست هیچ گرگی هم پیرهن شرفمو پاره نمی کنه. 

بارالهی! حالا که این نرهای به اصطلاح مردی که آفریدی غیرتشان را حواله درِ کوزه کردند تا....(ترجیح می دهم دهانم باز هم بسته بماند) تو چرا رگ غیرتت بیرون نمی زند؟؟

خدای با غیرت من!

نه تنها از دیشب که سالهاست این علامت سوال بزرگ تمام فضای ذهنم را اشغال کرده. چرا این نرهای کثیف تر شیطان را حین تجاوز به ناموس تبدیل به مشتی سنگ نمی کنی که تا دنیا دنیاست آوازه بی شرفی و بی ناموسیشان گوش عالمیان را پاره کند؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاه دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 10:49 http://mahtah.mihanblog.com

سلام عزیزم
ممنون، از آشنایی باهاتون خوشحالم

وافعاً خیلی غم انگیزه. نمی فهمم چی شده که جامعه ما به اینجا رسیده. یه مدته که کلا این سوال داره برام تکرار میشه. چند وقته که یه فیلمی تو فضای مجازی پخش شده از یه عروسی در دبی که ایرانی هستن و مهمون ها با لباس زیر می رقصند. هر جوری نگاه کنی زیبایی در نوع پوششون دیده نمیشه. اصلا جذاب هم نیستن. نمیشه آدم فکر خوبی در موردشون بکنه...
خدا خودش به هممون رحم کنه...

سلام. منم همین طور :)
بله منم این فیلمو دیدم. متاسفانه بی حیایی داره تبدیل به یه ارزش میشه تو جامعه.
مث اینکه هر چی عریانتر باشی کلاس و فرهنگت بالاتره

marzi دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 10:54 http://rozegaremarzi.blogsky.com

چقدر محنت بار.
دیگه حساب کن جامعه چقدر بد شده!
حتی فکر کردن بهش آدمو داغون میکنه وااااای چطور تونسته.
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.

حتی یه لحظه ام فکرش از ذهنم بیرون نمیاد
امیدوارم خدا هر چه زودتر منجی مهربان رو بفرسته. آمین

نیلوفر یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:18 http://qerati.mihanblog.com/

سلام سایتتون ازعالی یه چیزی هم اونورتره
واقعا وبسایت خیلی خوب و بروزی دارید
9651

واااای مرسی:**
قابل شما رو نداره:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.