روزی پرنده می شوم
روزی پرنده می شوم

روزی پرنده می شوم

آقایون یاد بگیرن لطفن!

دو دسته از آقایون هستن که شدیدا حس احترام من به خودشون رو برمی انگیزن!

دسته اول: راننده تاکسیایی که در ماشینو واسه مسافر خانوم باز می کنن

و دسته دومم: آقایونی که از صندلی جلوی تاکسی پیاده میشن و با ی لحن قشنگی میگن:" خانوم شما بیا جلو بشین. "

لامصبا معلوم نیس از کجا اومدن!!  خعلی جنتلمنن:دی

نظرات 1 + ارسال نظر
مَن‌ها پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 03:10 http://manha.blogsky.com/

راننده تاکسی که در ماشینو برای مسافر خانوم باز کنه؟! مگه داریم؟ مگه می‌شه؟!

در مورد دستهٔ دوم اینها به ذهنم اومد:
۱- من خودم وقتی می‌بینم یک مسافر خانم تنها باید بره عقب بنشینه کنار دو تا مسافر مرد، می‌گم خانم بفرمایید جلو بنشینید. بعد یک دفعه جلو نشسته بودم؛ یک خانم با اخم اومد گفت بهم شما برو عقب بشین! هیچی دیگه روم نشد بگم نه و رفتم عقب نشستم.

۲- یک بار عقب نشسته بودم و یک پسر جلو نشسته بود. یک خانم بهش گفت برو عقب بشین پسره گفت نه نمی‌رم! بعد گفت چرا؟ پسره گفت منم مثل شما مسافرم و خسته و عقب سختمه بشینم! بفرما برو عقب این صندلی حق منه چون زودتر اومدم.

۳- یک دفعه هم من کلی خرید داشتم و عقب هم دو تا خانم نشسته بودن و جلو هم یک خانم. اون خانم جلویی اصلا به روی مبارکش نیاورد شما عقب دو تا خانم نشستن معذب می‌شی بار هم دستته بیا جلو بشین من برم عقب!

بعضی از خانمها فکر می‌کنن وظیفه آدمه که پیاده شه جاشو بده بهشون. برای همین از اون به بعد تصمیم گرفتم فقط اگه دیدم مسافری چاق هستش، یا بار زیاد دستشه جام رو در صندلی جلو بهش بدم. یا اگه کسی ازم خواست چه مرد و چه زن بهش جام رو بدم. و یا اینکه اگه ببینم عقب دو تا آقا نشسته‌اند و یه خانم مجبوره و معذبه عقب بشینه جام رو بهش بدم. واگرنه اگه خانمی خودش رفت عقب نشست مثل قبلنا پیاده نمی‌شم بگم خانم شما بشین جلو من برم عقب. اصولن از این فداکاریها خیری ندیدم! آدما فکر می‌کنن وظیفه‌اس و گاهی تشکر هم نمی‌کنند.

ممنون بابت توجهتون
بله منم مثل شما وقتی اولین بار این اتفاق برام افتاد کلی شاخام درومده بود ولی باید بگم که هم داریم، هم میشه، تا حالا چندین بار تجربه کردم :)
اما درمورد دسته دوم منم منظورم در شرایطی بود که یه خانوم مجبور باشه با دوتا آقا پشت بشینه. به نظرم غیرت آدم ها حکم می کنه که این کارو بکنن. زن و مرد هم نداره. منم اگه ببینم یه آقا مجبوره پیش دوتا خانوم بشینه حتما جامو باهاش عوض می کنم.
اما درمورد اینکه برای این کار ازتون تشکر نکردن باید عرض کنم خوبه که آدم ها فقط و فقط به خاطر خودشون به دیگران خوبی کنن. به خاطر اینکه انسانند. من همیشه به این نیت به بقیه کمک می کنم بنابراین از کسی توقعی برای تشکر ندارم. اینجوری راحتترم هستم:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.